8 januari 2015

längesedan.

Ja, minsann. Gott nytt år på er! Nu var det längesedan jag checkade in här! December tycks alltid rusa fram i rasande takt, samma visa varje år. Ibland hinner man inte med. Eftersom man (eller i allafall jag) gillar att leva i nuet. Göra sånt som faller en i smaken för dagen. Hela december kretsade mest kring julstök och julpyssel här hemma. Men ni som följer mig på Instagram har kunnat följa mina små mini-julpyssel under hela december. Och mer Instagram lär det bli framöver, så håll utkik. Ni hittar mig där under @leitntosinspiration

Därför har det blivit en liten bloggpaus ifrån min del. Idag är det första "vardagen" här hemma, kanske blir allt som vanligt nu igen. Kanske blir det lite mer bloggande, min förhoppning är i alla fall någon gång i veckan. Vad sägs om det?  Dessutom har jag lite planer på att rusta upp denna sida, men det återkommer jag med när jag lyckas få ork till att starta den gamla Asusen (datorn från helvetet som stänger av sig själv var 5:e minut. Där tyvärr mitt bildredigeringsprogram ligger. Och nej, jag kan inte flytta programmet till en annan dator, tro mig jag hade gjort det för evigheter sen om jag kunnat!)

Men ni må tro att min höst har varit fullproppad! Saker och ting håller på att utvecklats till något som jag knappt kunde drömma om. Jag har pendlat oerhört mycket fram och tillbaka; ska jag? Ska jag inte? 

 En sak är säker, om allt går som det ska så kommer våren bli ännu mer fartfylld. Mer om det så småningom! Vi hörs snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar